Livet som pappa

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Emil Löfgren - 9 januari 2013 21:39

Ligger just nu i soffan och kollar på säsong premiär på Efterlysy med älsklingen. Blir att fixa lite i lägenheten efter programmet och sedan bara mysa.

Av Emil Löfgren - 9 januari 2013 13:54

Gött att få tvättat Mollys nya kläder.
Så hon kan börja använda dom.

Av Emil Löfgren - 9 januari 2013 13:43

Idag vaknade vi ganska sent också, men de är så då mam har en dotter som älskar att sova. Så då passar man själv på att sova. Käka lite frukost här om en stund, sedan fixa och dona klart i rummet så de blir klart och ser bra ut. Sedan blir det att fira svärfar idag, han fyller hela 49år. Blir att fika med svärfar, älskling och hennes farmor och farfar. Sen vad man ska äta idag, de vette fasen. Ej bestämt än. Jag är vrål hungrig, så blir att gå upp och äta något gott till den sena frukosten.

Ni får ja det så bra tills nästa inlägg.
Hej så länge!

Jag hade en halv sovande unge bredvid mig för en stund sen.

Av Emil Löfgren - 9 januari 2013 01:53

Nu är amnings lampan tänd, Molly låg nyss och åt. Då hon skulle rapa så spydde hon ner hela sin pyjamas, så det va bara och byta. Så det blev att ta på henne en body och ny blöja. För min del blir det checka ut nu och försöka sova, om nu vår dam tillåter mig/oss att sova. Ni får ha det så bra!
Sköt om er där ute och va rädda om varandra.

Godnatt !

(Amnings lampan)

Ovido - Quiz & Flashcards