Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Lista

Av Emil Löfgren - 7 januari 2013 13:47

Favorit djur?

Katt

 

Syskon?

En lillasyster på 18år

Vad får dig att le?

Min flickvän och mina barn


Är du kär?
BARA FÖRNAMNET !!


Favoritfilm?
Fast And Furoiurs bilmerna


Singel?

Oh nej !
 

Favorit färg?
Svart


Bästa skor?

Adidas


Hur klär du dig helst?
jeans, tröja, t-shirt, kalsonger, strumpor


Vart bor du?

Borås


Hur lång är du?

176


Favoritlåt/ar?
Finns många


Årstid?
Sommar Sommar Sommar.


Född?
6 Augusti 1990


Blivit kysst?
Ohja.


Rädd för?
Att bli sårad/sviken.


Bästavän/nära vän?
Johanna (min flickvän)


Finns det någon som gör dig extra lycklig?
Ohja, tre speciella personer!


Hur blir du när du tänker på den du är kär i?
Oj, jag blir helt varm i kroppen <3


Hur gör du när du ska "piffa" upp stämingen när du umgås med den du tycker om?
Tänder lite ljus, köper blommor och gör det mysigt


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar om vart du ska?

Ja


Hur mår du just nu?
Jo jag mår bra, men avskyr min ret hosta jag har


Hur mycket är klockan för tillfället?
13:50


Vad ska du göra nu?
Ta på mig, sedan åka till älsklingen :) <3


Var du ärlig på alla frågor?
Jajamän! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards