Livet som pappa

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emil Löfgren - 6 januari 2013 21:10

Dags att spela mitt favorit spel igen, Euro Truck Simulator 2. Känner att det kommer gå åt många timmar på detta spelet.


   

Av Emil Löfgren - 6 januari 2013 17:28

Nu om en stund så ska Elias till sin mamma, det blev lite senare idag bara för att hon skulle iväg på en sak vid 17 tiden.

Då tog jag honom längre såklart, så han ska hem till sin morfar nu mellan halv sex och sju. Så ska strax ta på honom ytterkläderna och bege oss. Sedan efter jag lämnat honom så ska jag ner till Ica Maxi för att handla hem lite saker.

Imorgon åker jag ner till Göteborg och till älsklingen och stannar där tills på söndag. Vad vi hittar på, är ej bestämt än.

Nått roligt hittar vi alltid på, J ville träffa mig, Molly och Johanna. Så blir säkert att träffa henne och hennes barn.

Återstår och se som sagt, får se vad veckan har att erbjuda.


Nä, nu blir det ta på Elias ytterkläderna och bege sig till hans morfar.

Ni får ha det så bra tills nästa gång jag gör ett inlägg, blir nog senare ikväll.

Hej så länge ! :)

Av Emil Löfgren - 6 januari 2013 13:53

Är ute och leker på lekplatsen med Elias

Av Emil Löfgren - 6 januari 2013 09:07

Jag och Elias vaknade alldeles nyss, själv har man väldigt ont i halsen.
Då jag hostar gör det ont i halsen :(
Idag händer det inget speciellt mer än att Elias ska till sin mamma vid 17 tiden. För min del blir det ta det lugnt och bli frisk haha. Avskyr hostan och då de gör ont i halsen. Det blir att åka till älsklingen imorgon istället för idag.

Ovido - Quiz & Flashcards