Livet som pappa

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 21:04

Ligger i soffan och kollar på Mamma Mia med syrran och mamma

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 20:15

Underbar känsla då man ser att sin dator som har varit avstängd i 2-3mån, startar upp utan problem. Eller jo, problem först. Bara för jag hade glömt en sladd till hårddisken. Pappa hjälpte mig med den kabeln och nu funkar den.

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 18:20

Har varit i knalleland idag, där hittade jag mig en tröja och två par kalsonger.
Hade fått presentkort på Jack & Jones, då passade jag på att använda det idag då jag hittade lite saker.
Mycket nöjd över mina köp faktiskt.

Nu blir det ta de lugnt resten av kvällen, är helt slut i kroppen. Förkylningen, hostan och huvudvärken är och hälsar på. Hatar de!
Blir att äta kvällsmat strax, det blir snitzel och potatisgratäng. Mums!

Här har ni tröjan jag köpte :)

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 18:06

Har varit och shoppat på Jack & Jones

Av Emil Löfgren - 5 januari 2013 10:18

Elias vaknade runt halv nio tiden, då ville han komma upp till min säng och det fick han såklart. Vi låg där och myste lite, sedan va det dags för att byta om till kläder och ny blöja.
Nu blir det äta lite frukost, sedan lämna min stationära dator till pappa, han ska blåsa ut all damm i den och sedan installera mitt nya grafikkort. Sen efter de blir det bege sig till Beginners i knalleland för att byta Elias bilgarage, de funkade inte som det skulle. Så får byta de till ett nytt eller någonting annat. Annars blir det en lugn lördag faktiskt, inget direkt planerat så. Tar tagen som den kommer.

Ovido - Quiz & Flashcards