Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Glömt av ..

Av Emil Löfgren - 2 januari 2013 21:55

Oj glömt helt och håller av att blogga idag ..

Men vi vaknade runt halv tio tiden idag, Elias sov otroligt länge idag.
Runt halv ett tiden så gick vi ut på en promenad och Elias lekte på lekplatsen en stund också innan vi gick och kollade på hästarna vid stallet. Sedan gick vi vidare till affären för att köpa vår middag och det blev älsklingens kycklinggryta och den va otroligt god faktiskt. Älsklingen har fått mig att äta hyllor tydligen. Sedan efter maten så tog vi det allmänt lugnt och lekte lite, runt sju tiden så hoppade Elias i ett bad. Han lånade lillasysters badbalja. Den älskar han att bada i. Sedan efter 30min bad, så blev det mys i soffan innan läggdags. Sedan vid åtta tiden så la jag honom för natten med välling. Han somnade ganska omgående, men vaknade nyss och ville ha nappen. Det fick han och somnade om direkt efter han fått den.
Jag och älsklingen kollade nyss klart på Alvin och gänget 2 och nu blir det mission inpossible på TV4. Njuter även av en god redbull, haha.

Imorgon så ska vi till BVC med Molly, ska bli intressant och se vad hon väger nu efter att ha varit sjuk.
Men jag tippar runt 4300-4400g.
Älsklingen tror hon väger runt 4360g.
Återstår och se imorgon, vi ska dit vid 13 tiden. Då ska även jag och Elias med dit. Vi har varit hos älsklingen sedan i söndags. Har varit så underbart att varit ifrån Borås lite. Vi ska åka "hem" imorgon eftermiddag, så mamma och syrran får träffa honom lite innan han går till sin mamma på söndag. Sen åker jag tillbaka på söndag igen till älsklingen och stannar hela nästa vecka.

Nu blir det kolla vidare på filmen.
Bästa inlägg kommer nån gång under morgon dagen. Ni får ha det så bra tills dess. Sköt om er där ute.
Godnatt och hej så länge! :)

Här kommer lite bilder
som är tagna under dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards