Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Första inlägget

Av Emil Löfgren - 1 januari 2013 00:27

Detta får bli första inlägget för detta året.

Elias är fortfarande vaken, dock så sov han middag mellan 15:30-18:30 tiden. Så han ska lägga sig här när som. Sen blir det en kall dusch för mig, jag är genom svettig haha. Elias älskade att kolla på "blink blink" ute på balkongen vid tolvslaget.
Han kallar dom så.

2013 börjar riktigt bra.
Här är årets första puss.
Även en första bild på mig och Elias.
Och även första mupp bilden på mig och älsklingen, samt första bilden på Molly detta året.
Haha!

 
 
Matilda

Matilda

3 januari 2013 12:29

Härliga bilder :) God Fortsättning!

http://neexx.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

3 januari 2013 15:11

Tack så mycket! :)
God fortsättning!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards