Livet som pappa

Alla inlägg under december 2012

Av Emil Löfgren - 2 december 2012 21:21

Underbart gött med kort hår.
Tack mamma för hjälpen.

Av Emil Löfgren - 2 december 2012 16:06

Sitter på bussen till Borås nu. Saknar mina älsklingar nått enormt, men idag kommer den stora prinsen till pappa. Har saknat honom nått enormt också. Ska försöka hitta på massa skoj i veckan som kommer. Älsklingen och Molly kommer upp nån dag i veckan också, sen åker vi ner till dom över en dag såklart. Dag har vi ej bestämt oss riktigt än, återstår och se. Får se vad veckan har att erbjuda. Nått skoj ska vi allt hitta på.

Jag sitter och dunkar hög neradio musik i mina underbara hörlurar.

Av Emil Löfgren - 2 december 2012 09:13

God kall morgon!

Redan 1a advent och redan andra avsnittet på julkalendern.
Alltså 22 dagar kvar till julafton. Idag blir det åka "hem" till Borås igen, tråkigt. Men jag och Elias kommer i veckan och hälsar på älsklingen och Molly. När jag kommer till Borås idag, så ska jag hem till pappa och äta mat med honom och syrran. Annars händer det inte så värst mycket mer idag, mer än att Elias kommer vid 17 tiden. Mamma ska julpynta idag, om hon inte redan gjorde det igår kväll. Jag älskar att julpynta, det är de bästa med juletiden. Julpyntet lyser upp den mörka vintern. Hoppas det inte är snö uppe i Borås, för snö är det värsta jag vet.

Av Emil Löfgren - 1 december 2012 21:59

Nu är älsklingen klar med sitt hår, nu ligger vi i sängen och kollar på The ringer, grymt bra film.
Blir att ta fram dip och chips snart, mys resten av kvällen .

Av Emil Löfgren - 1 december 2012 21:17

Älsklingen står och färgar sitt hår inne i badrummet och jag tar han om Molly inne i sovrummet. En sur liten tjej.

Njuter även av en sådan här :)

Av Emil Löfgren - 1 december 2012 20:13

Grymt sugen på att skaffa mig en iPad :)

Av Emil Löfgren - 1 december 2012 19:41

Dirt 3 och Bluetooth headset

Av Emil Löfgren - 1 december 2012 17:12

X Factor deltagarna va i Nordstan idag

Det va J.E.M, Manda, Freja, Isak, Oscar, Alexander och Enjoy.
Sen kanske nån mer, men dessa såg vi i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards