Livet som pappa

Alla inlägg under december 2012

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 10:17

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 01:37

La mig precis i sängen, underbart gött det va faktiskt. Sängen har varit efterlängtad hela dagen typ, hehe.
Imorgon händer det i det speciellt så, mer än att jag åker till Borås nån gång under dagen. Molly och Johanna följe4 även med upp, så Elias får träffa lillasyster lite. Kommer träffas nån dag i veckan också, dag är ej bestämt än.
Ska förälska sno med mig älsklingens kamera hem, vill fota lite och så. Älskar att fota. Elias har inget dagis på måndag, blir nog att vara ute och busa i snön då. Om det inte regnar då vill säga, då är de ej roligt att vara ute.

Men slut tjötat. Ska försöka sova nu och försöka komma upp i nogolunda tid imorgon. Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller hörs.
Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra!
Hej så länge!
Godnatt!

Här kommer lite bilder på Molly <3

Av Emil Löfgren - 15 december 2012 04:42

Jadu, klockan är runt fyra tiden på natten och jag är knappt trött. Ligger i soffan och kollar på musikhjälpen med Kodjo, han är grymt bra. Blir nog att krypa under täcket bredvid mina underbara prinsessor som redan sover, älsklingen snarkar haha. Hoppas jag kan somna bara, men de kommer la om jah lägger mig och blundar.

Senare idag (lördag):
Vi ska iväg till backaplan eller nordstan och kolla klart dom sista julklapparna vi har kvar att köpa.
Sen resten av helgen blir det bara ta det lugnt och så. För på söndag åker jag till Borås igen, då kommer min stora prins till mig och då ska vi hitta på massvis med roliga saker.

Ja ja!
Nu ska jag krypa under mitt täcke och blunda och invänta John blund haha!
Ni får ha det så bra!
Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra!
Godnatt och hej så länge!

Av Emil Löfgren - 15 december 2012 03:10

Av Emil Löfgren - 15 december 2012 00:04

Skapa flashcards