Livet som pappa

Alla inlägg under december 2012

Av Emil Löfgren - 19 december 2012 08:26

Av Emil Löfgren - 19 december 2012 07:50

Idag vaknade lilleman vid tio i sju tiden, han fick då välling. Sen efter välling så bytte vi blöja och tog på oss kläder. Nu sitter vi i soffan och myser framför Bolibompa. Om en timma är det dags för dagis för lilleman. För min del blir det bara ta det lugmt efter jag lämnat honom på dagis, tänkte lägga mig i ett varmt bad faktiskt.

Igår så va jag, Elias, Molly och Johanna hemma hos C och tog massvis med fina julkort, bilderna vi tog igår ska jag hämta nån gång under dagen idag. Några ska vi ge bort och en hel för ska vi behålla själva. Nån av bilderna kanske kommer upp på bloggen, beror på om jag får tag i nån dator för att lägga in då på.

Nä nu ska vi kolla Bolibompa och sen gå til dagis. Ni får ha en fortsatt trevlig onsdag. Slöt om er där ute.
Hej så länge!

Mina underbara barn <3

Av Emil Löfgren - 17 december 2012 10:52

Idag blev det sen frukost och det blev att äta i vardagsrummet, vid Elias blåa bord. Om en stund blir det åka till knalleland med syrran och Elias, titta i lite affärer och så.

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 21:29

Ligger just nu i soffan och slappar, kollar på Luleå vs Färjestad matchen.
Lilleman sover sen en och en halv timma tillbaka. Känns underbart att ha honom igen. Molly och älsklingen åkte hem vid halv åtta tiden. Saknar dom redan då dom gick på tåget, men dom kommer hit på tisdag igen. Då ska vi iväg till C och ta lite jul bilder. Blir även att köpa en ny kofta ä till mig och älsklingen sa att jag ska ha den på bilderna och absolut har jag det. Bild på koftan kommer nedanför texten.

Resten av den söndagen blir det bara ta det lugnt, lägga sig i ett varm bad lite senare. Så underbart med ett bad och mycket eftelängtat.

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 16:18

Idag blir det adventsfika hemma hos mamma med syrran, Elias, älsklingen och Molly.

Ovido - Quiz & Flashcards