Livet som pappa

Alla inlägg under december 2012

Av Emil Löfgren - 28 december 2012 12:43

Vi vaknade runt tio tiden idag, älsklingen och Molly låg kvar i sängen för Molly skulle äta lite och älsklingen va trött. Jag gick upp och kopplade in mitt Xbox och spelade lite medans dom halv sov inne i sovrummet. Sedan efter en stund spel så ställde jag mig i en varm och go dusch, underbart skönt de va. Nu tänkte jag få nånting i min lilla mage. Sedan kanske bege sig utåt en stund. Sen ikväll runt 18 tiden så ska vi vara hos S och J, ska dit och umgås lite. Ska bli trevligt faktiskt, alltid trevligt att umgås med dom.

Funderar på att gå ner till City Gross specialen och kolla efter en sån så man kan ha fler antennkablar i samma. Kommer ej på vad dom heter. Behöver i alla fall en sån för att tvn ska fungera inne i vårat sovrum.

Av Emil Löfgren - 27 december 2012 21:08

Idag har vi varit på Frölunda torg och nordstan hela dagen, är helt slut nu.
Jag fick köpt mig en resväska på hjul, uppladdningsbara batterier med adaptera och ett par snygga skor. Bilder på sakerna kommer i ett annat inlägg, lite senare. Men vi har haft en riktigt mysig dag. Har även skrivit ut bilder som vi nyss tog hos C, dessa bilder ska in i ett album som älsklingen ska fixa nu här ikväll eller nån annan dag. Ska bli ett familje album tänkte vi.

Resten av denna kvällen blir det
bara ta de lugnt och bara mysa.
Kanke spela lite Yatzy med änklingen.

Av Emil Löfgren - 24 december 2012 09:40

Av Emil Löfgren - 23 december 2012 12:04

Idag firar vi lite mini julafton, bara för Elias är hos sin mamma denna julen. Så idag fick han en radiostyrd Bärgarn bil, mer julklappar kommer. Pappa och syrran kommer bort snart och då ska vi äta lite julmat och öppna lite julklappar. Sen vid fyra tiden ska Elias till sin mamma :( Direkt efter de så åker jag och älsklingen till Björkås där vi sover tills imorgon, ikväll blir det spela uppesittakvällen (Bingolotto) med älsklingen och svärfar. Mys!

Av Emil Löfgren - 22 december 2012 11:26

Kan man tänka, du är redan 1månad idag. Har mamma, pappa och storebror haft dig i 1månad redan. Tiden går verkligen sjukt fort, vi har älskar dig från dag ETT <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards