Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Mys i soffan

Av Emil Löfgren - 31 december 2012 10:53

Jag och Elias ligger i soffan och kollar på Johnny Bravo på Cartoon Nertwork. Älsklingen och Molly sover fortfarande, det är i alla fall tyst inne i sovrummet. Vädret ser si så där ut idag, lite senare ska jag och Elias dra oss till Ica Maxi i Kungälv för att köpa hem maten vi ska ha ikväll. Vi ska först komma på vad vi ska äta. Än så länge vet vi att det blir tre rätters i alla fall, men vad vi ska äta är ej bestämt. Det kommer vi på under dagen och förhoppningsvis innan jag och Elias åker till affären.

Blir att äta lite frukost häe strax, blir sent idag. Men bättre sent än aldrig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards