Livet som pappa

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Emil Löfgren - 30 december 2012 22:47

Nu har jag äntligen båda mina underbara barn hos mig. Så underbart mysigt. Elias sover sen nån timma tillbaka och Molly ligger i sin gunga och halvsover och pruttar haha. Jag och älsklingen ligger i soffan och kollar på 17 again med Zac Efron. Blir säkert att gå och lägga sig snart, för imorgon blir det en lång dag för oss alla.
Det är ju nyårsafton. Får la se hur länge Elias orkar vara uppe. Återstår och se faktiskt, han som väljer.

Nu tänkte jag kolla vidare på filmen och mysa med hjärtat. Ni får ha det så ta tills nästa inlägg. Sköt om er där ute och va rädda om varandra!
Godnatt!

Av Emil Löfgren - 30 december 2012 14:01

Sitter nu på Grön Express i till Göteborg, där jag ska ta bussen till Borås. Pappas stora kille kommer hu idag, så blir att träffa pappa och mam lite, sen åka tillbaka till Göteborg igen. För vi ska fira nyår nere i Göteborg med älsklingen och Molly. Kommer bli min bästa nyår genom tiderna.
Får ju fira den med dom tre bästa i världen.

Skapa flashcards