Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

28 december

Av Emil Löfgren - 28 december 2012 12:43

Vi vaknade runt tio tiden idag, älsklingen och Molly låg kvar i sängen för Molly skulle äta lite och älsklingen va trött. Jag gick upp och kopplade in mitt Xbox och spelade lite medans dom halv sov inne i sovrummet. Sedan efter en stund spel så ställde jag mig i en varm och go dusch, underbart skönt de va. Nu tänkte jag få nånting i min lilla mage. Sedan kanske bege sig utåt en stund. Sen ikväll runt 18 tiden så ska vi vara hos S och J, ska dit och umgås lite. Ska bli trevligt faktiskt, alltid trevligt att umgås med dom.

Funderar på att gå ner till City Gross specialen och kolla efter en sån så man kan ha fler antennkablar i samma. Kommer ej på vad dom heter. Behöver i alla fall en sån för att tvn ska fungera inne i vårat sovrum.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards