Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Godmorgon! :)

Av Emil Löfgren - 19 december 2012 07:50

Idag vaknade lilleman vid tio i sju tiden, han fick då välling. Sen efter välling så bytte vi blöja och tog på oss kläder. Nu sitter vi i soffan och myser framför Bolibompa. Om en timma är det dags för dagis för lilleman. För min del blir det bara ta det lugmt efter jag lämnat honom på dagis, tänkte lägga mig i ett varmt bad faktiskt.

Igår så va jag, Elias, Molly och Johanna hemma hos C och tog massvis med fina julkort, bilderna vi tog igår ska jag hämta nån gång under dagen idag. Några ska vi ge bort och en hel för ska vi behålla själva. Nån av bilderna kanske kommer upp på bloggen, beror på om jag får tag i nån dator för att lägga in då på.

Nä nu ska vi kolla Bolibompa och sen gå til dagis. Ni får ha en fortsatt trevlig onsdag. Slöt om er där ute.
Hej så länge!

Mina underbara barn <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards