Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Slappar i soffan

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 21:29

Ligger just nu i soffan och slappar, kollar på Luleå vs Färjestad matchen.
Lilleman sover sen en och en halv timma tillbaka. Känns underbart att ha honom igen. Molly och älsklingen åkte hem vid halv åtta tiden. Saknar dom redan då dom gick på tåget, men dom kommer hit på tisdag igen. Då ska vi iväg till C och ta lite jul bilder. Blir även att köpa en ny kofta ä till mig och älsklingen sa att jag ska ha den på bilderna och absolut har jag det. Bild på koftan kommer nedanför texten.

Resten av den söndagen blir det bara ta det lugnt, lägga sig i ett varm bad lite senare. Så underbart med ett bad och mycket eftelängtat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards