Livet som pappa

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 21:29

Ligger just nu i soffan och slappar, kollar på Luleå vs Färjestad matchen.
Lilleman sover sen en och en halv timma tillbaka. Känns underbart att ha honom igen. Molly och älsklingen åkte hem vid halv åtta tiden. Saknar dom redan då dom gick på tåget, men dom kommer hit på tisdag igen. Då ska vi iväg till C och ta lite jul bilder. Blir även att köpa en ny kofta ä till mig och älsklingen sa att jag ska ha den på bilderna och absolut har jag det. Bild på koftan kommer nedanför texten.

Resten av den söndagen blir det bara ta det lugnt, lägga sig i ett varm bad lite senare. Så underbart med ett bad och mycket eftelängtat.

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 16:18

Idag blir det adventsfika hemma hos mamma med syrran, Elias, älsklingen och Molly.

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 10:17

Av Emil Löfgren - 16 december 2012 01:37

La mig precis i sängen, underbart gött det va faktiskt. Sängen har varit efterlängtad hela dagen typ, hehe.
Imorgon händer det i det speciellt så, mer än att jag åker till Borås nån gång under dagen. Molly och Johanna följe4 även med upp, så Elias får träffa lillasyster lite. Kommer träffas nån dag i veckan också, dag är ej bestämt än.
Ska förälska sno med mig älsklingens kamera hem, vill fota lite och så. Älskar att fota. Elias har inget dagis på måndag, blir nog att vara ute och busa i snön då. Om det inte regnar då vill säga, då är de ej roligt att vara ute.

Men slut tjötat. Ska försöka sova nu och försöka komma upp i nogolunda tid imorgon. Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller hörs.
Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra!
Hej så länge!
Godnatt!

Här kommer lite bilder på Molly <3

Ovido - Quiz & Flashcards