Livet som pappa

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Emil Löfgren - 13 december 2012 07:16

Oj idag vaknade jag tidigt, blev väckt av att jag skulle ta Molly en snabbis och sen skulle älsklingen byt blöja och sen mata henne. Nu ligger dom båda och sover, jag själv kan ej somna om. Så funderar på att gå upp och koppla in xboxet för att spela lite. Idag vid 10:30 tiden så ska vi till BVC med Molly, ska bli intressant och se vad hål väger idag. Sist älsklingen va på bvc med henne va förra onsdagen och då vägde hon 3600gram, förvånar mig inte att hon väger runt 4kg nu asså. Men det är ju bara bra att hon går upp, så det inte går neråt liksom. Sen efter BVC så ska vi in till Kungälv och göra lite ärenden. Sen runt ett tiden så for jag till Borås, ska till Elias dagis och dras lucia firande. Sen efter de är slut så ska jag ner till mina älsklingar igen. Får ju ta all möjlighet som finns att vara med dom, för nästa vecka är jag i Borås med Elias och då ses vi knappt.

Näe, upp och koppla in xboxet och spela lite samt äta tidig frukost. Detta tycker jag låter som en bra idé faktiskt.
Ni får ha en fortsatt trevlig lucia dag!
Ta vada på era nära och kära!
Sköt om er!
Hej så länge!

En bild på mig och Molly från igår kväll

Ovido - Quiz & Flashcards