Livet som pappa

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Emil Löfgren - 8 december 2012 07:03

Dålig uppdatering !! Men men ..

Elias va ledig från dagis i torsdag, för då skulle vi gå på Liseberg med Johannas mamma, lillebror, syster och hennes kille. Då jag kom hem till älsklingen så låg jag bara i soffan och sov fram tills vi skulle åka vid två tiden. Jag mådde verkligen skit, hade spytt på tåget hem till henne, nästan spytt på bussen ner till Göteborg. Sen bet jag i det sura äpplet och trotsade illamåendet och följde med till Liseberg ändå. När vi väl åkte in till Göteborg med buss, så fick vi hoppa av mig Hjalmar brantingsplatsen, för jag klarade ej av bussresan längre. Då jag kom ur bussens, så spydde jag vätska och blod. Men direkt efter jag gjorde det så mådde jag lite bättre faktiskt. Älsklingen va jätte gullig och köpte yougurt och proviva till mig. Men vi kom i alla fall till Liseberg. Men efte vi gått där i en timma, så höll jag på att frys ihjäl totalt. Men jag trotsade kylan en och en halv timma till. Så vi kom in strax efter tre tiden och sen åkte vi hem strax efter fem. Vi bestämde oss för att åka till älsklingens mamma och sova där, för jag hade inte klarat en bussresa hem till Borås. Så jag mådde då, tur va så spydde jag inget mer. Troligtvis blivit matförkiftad av cheeseburgarna jag åt i onsdags. Men då vi kom hem till älsklingen mamma så fick jag två Alvedon och så tog jah tempen, hade såklart lite feber (37.8). Men den avtåg vid elva tiden på kvällen, hade druckit upp en hel nyponsoppa också. Mums så gott det va. Sen dagen efter (igår), så mådde jag mycket mycket bättre och idag mår jag ännu bättre. Vi beslutade oss igår att sova hemma hos älsklingens pappa, för idag lördag så ska han flytta. Så blir att hjälpa till dig så gott jag bara kan. Men det ska nog gå, bara bits i de sira äpplet haha.

Oj! Det blev ena långt inlägg!
Men men .. Ska förädla blir bättre på att uppdatera, men har varit mycket denna veckan och sen mått dåligt oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards