Livet som pappa

Alla inlägg under november 2012

Av Emil Löfgren - 23 november 2012 10:03

Natten har varit jätte bra, Molly sov hela natten. Vi är utvilade och frukost i magen också, bättre kan det ej bli typ. Vi är kvar på BB, men åker troligtvis hem i eftermiddag bara amningen funkar som den ska. Den verkar funka helt okej nu i alla fall. Får se hur de blir under dagen. Men får hoppas på hemgång idag.

Av Emil Löfgren - 23 november 2012 00:42

Nä kanske försöka sova lite, helt döda efter denna dag. Molly ligger just nu hos älsklingen och myser, låg nyss hos mig och myste. Men uppdaterat la sen imorgon, skulle jag tro. Sov så gött follet, för se ska jag och älsklingen försöka med innan timme i alla fall. Godnatt!

Av Emil Löfgren - 22 november 2012 23:36

Av Emil Löfgren - 22 november 2012 17:20

15:43 föddes vår prinsessa!
På bilden är hon bara 5-6 minuter gammal. Nu är jag verkligen en jätte stolt tvåbarnspappa.

Av Emil Löfgren - 22 november 2012 07:53

Vid 7:30 ungefär gick vattnet .. Nu är det nära!!!! :)

Av Emil Löfgren - 22 november 2012 07:02

06:10 gick slämpproppen för älsklingen. Verkar mellan 15-20 min och nu är det mellan 4-10 min. Så hon är garanterat här innan detta dygnet är slut. Hoppas verkligen det. Älsklingens mamma kommer hit om en stund.

Jag ska försöka hålla mig uppdaterad här!

Av Emil Löfgren - 22 november 2012 01:36

Jaha, nu ska man försöka sova också. Har älsklingen bredvid mig som redan sover och snarkar som bara den. Att Elias änns kan sova i detta oväsen och ej vakna, helt otroligt. Han ha nog blivit van. Haha! Nä, dags att sluta ögonen för att försöka sova. Godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards