Livet som pappa

Alla inlägg under november 2012

Av Emil Löfgren - 12 november 2012 15:26

Sitter på bussen på väg till Borås. Vi ska till Elias gudmor och ta dom sista magbilderna och sen troligtvis ta syskon kort på mig och syrran, hon ska följa med dit också. Ska bli trevligt att få träffa C igen och henne underbara hund. Sen blir det att köpa en åkpåse av en kompis också, bra att ha i Mollys vagn om de blir för kallt i vinter. Sen blir det bara hem och ta de lugnt resten av eftermiddagen/kvällen.

Av Emil Löfgren - 12 november 2012 08:38

Vaknade för en stund sen, lite väl tidigt dock. För vi ska bra på mvc vid elva tiden, men får la sätt mig och spela lite Forza Motorsport på Xbox. Så tiden går fort. Älsklingen sover fortfarande. Ska bli roligt att lyssna på prinsessans hjärta och se om hon mår bra. Det har hon gjort dom andra gångerna så.

Nä äta frukost och spela lite.
Ni får ha det så bra, tills mitt nästa inlägg kommer upp.
Hej så länge !!

Av Emil Löfgren - 11 november 2012 20:46

Lite gott gott en söndagskväll

Av Emil Löfgren - 11 november 2012 10:30

Grattis pappa!

Av Emil Löfgren - 11 november 2012 08:24

Elias vaknade för en liten stund sen, han fick precis välling och nu vill han se på Bolibompa. Så det blir att ta upp honom och gå ut i vardagsrummet för att kolla på Bolibompa.

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 23:43

Jag och älsklingen kollade nyss klart på senaste Johan Falk filmen och som alla andra spännande och grymt bra. Sista för denna gången kommer i februari på bio och den MÅSTE jag se.

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 10:38

Följ oss även på instagram - fink3n_90

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 10:34


Om ni vill ha mer information eller är intresserade av att köpa. Kontakta mig på Emil-Lofgren@live.se då. Jag kollar mailen dagligen. Hade tänkt mig runt 1600kr - 1800kr för den, då hörlurar med headset, laddare och läderskal följer med.

Skapa flashcards