Livet som pappa

Alla inlägg under november 2012

Av Emil Löfgren - 15 november 2012 13:20

Ny uppdatering på Hay Day.
Jul tema är på den uppdateringen.

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 23:26

Vi börjar med matchen och det va en helt otrolig match. Dock så gjorde den där näsan (Zlatan) alla målen, men en av målen va framspelad av kungen själv Anders Svensson. Dock så va Zlatans sista mål de snyggaste jag någonsin sett. Snyggare mål finns nog fan inte. Men men slut tjötat om den där snubben. Jag kollade dock inte ela matchen, för vid 21:00 tiden började mitt program (stalkers) på TV3. Sen efter de så kollade jag eftersnacket på TV4 sport om matchen. Nu ligger jag och kollar på lite scrubs innan det är dags att sova.

Imorgon så blir det bara ta de lugnt på dagen. Men sen på eftermiddagen/kvällen så ska jag och älsklingen iväg och göra en sak. Saken vi ska göra tänker vi ej berätta riktigt än, då vi vill behålla de för oss själva ett tag till. Vi går ut med de då vi känner att det känns rätt. Men en positiv sak i alla fall. Mer än så säger jag inte, ni får fråga hur mycket som helst men jag svarar ej på vad det är ändå.

Jaja! Slut tjötat från min del nu.
Under täcket kryper jag nu och sluter mina ögon och väntar på att få sova.

Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra!
Godnatt !!

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 20:17

Nu blir det kolla på Sverige -England matchen med älsklingen och svärfar.
Första matchen på friends arena!

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 17:54

Detta jacuzzi hade jag verkligen inte tackat nej till.

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 17:53

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 17:53

Kinamix :-)

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 13:20

Jaha, idag vaknade jag runt halv nio tiden och ej kunde somna om. Så gick upp och spelade lite FIFA 12. Sen då älsklingen vaknade två timmar efter så fick jag gå ner till affären och köpa filmjölk och mjölk, gör de fanns inte i kylen. Sen åt vi frukost och nu ligger vi i soffan och kollar på Teen Mom 2.

Av Emil Löfgren - 14 november 2012 13:18

Idag är det ingen vanlig dag, det är min namnsdag! Haha ;)

Skapa flashcards