Livet som pappa

Alla inlägg under november 2012

Av Emil Löfgren - 18 november 2012 02:25

Du får jätte gärna komma ut till oss nu.

Av Emil Löfgren - 18 november 2012 02:01

Underbart gött de va med en varm natt dusch, nu fastnade jag dock vid en svensk film på kanal 5, som verkar vara lite små intressant och bra. Blir la och ska om en stund eller två. Känner mig lite slö och små trött.

Av Emil Löfgren - 17 november 2012 23:45

Så här ser min statistik ut i november.
Det ble mer och mer varje dag.
Ni får gärna komma med förslag på vad jag ska blogga om, nått speciellt ni vill veta. Skriv då en kommentar eller ta kontakt med mig på annat sätt (Facebook eller instagram).

Av Emil Löfgren - 17 november 2012 23:42

Ikväll har Johannas kusin varit här. Vi käkade först mat och så kollade vi på så mycket bättre en stund. Sen så spelade jag och han FIFA 13 och F1 2010, två grymt roliga spel. Han åkte för en stund sen, haft de grymt kul ikväll i alla fall. Nu kollar jag och älsklingen på tv, skulle kolla på nån film efter sommaren med Göran är slut. Sen om en stund blir det krypa till sängs för att sova. Imorgon kommer ju min prins till mig vid fem tiden. Längtat efter honom som bara den. Ska bli roligt att få tillbaka honom efter han varit hos sin "mamma".

Säger Godnatt redan nu, för nästa inlägg kommer imorgon.

Av Emil Löfgren - 17 november 2012 20:20

Sitter och tittar på "så mycket bättre" med älsklingen och Sebben, efter ha ätit bearniessås, ris och snitzel. Sen blir det spela lite FIFA 13.

Av Emil Löfgren - 17 november 2012 17:03

Nu blir det spela lite FIFA 12 :)

Ovido - Quiz & Flashcards