Livet som pappa

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Emil Löfgren - 27 november 2012 21:57

Finns inget bättre, än att ligga bredvid dig och höra dina andetag och känna din lukt.

Av Emil Löfgren - 27 november 2012 20:11

Idag har vi ej gjort så värst mycket. Vi mötte Lizette i Kungälv, fick lite kläder av henne som va för smått för sin dotter. Sen så gick vi alla till Ica Maxi, för jag skulle köpa reflexer till vagnen. Det blev jätte bra då dom kom på. Sen efter vi va där, så tog jag och älsklingar bussen hem och Lizette och hennes barn gick hem till sig. Då vi kom hem så tog vi det bara lugnt, beställde lite mat, för vi orkade inte laga idag faktiskt. Så svärfar va jätte snäll och körde mig till kungälvs grillen så jag fick köpa oss varsin pizza. Nu sitter jag och är mätt och belåten som bara den, kollar även på äntligen hemma. Molly ville äta så älsklingen fick göra paus i sitt ätande. Blir att ta det lugnt resten av denna kvällen, bara mysa med mina älsklingar.

Ovido - Quiz & Flashcards