Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Godnatt!

Av Emil Löfgren - 22 november 2012 01:36

Jaha, nu ska man försöka sova också. Har älsklingen bredvid mig som redan sover och snarkar som bara den. Att Elias änns kan sova i detta oväsen och ej vakna, helt otroligt. Han ha nog blivit van. Haha! Nä, dags att sluta ögonen för att försöka sova. Godnatt!!

 
 
Må Bättre

Må Bättre

22 november 2012 02:04

kram på dig Emil! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra.

/Lina

kram <3

http://må-bättre.se/battre-halsa

Emil Löfgren

22 november 2012 07:22

Hehe! Jätte snällt av dig. Jag skriver bara helt vanligt. Följ den om du tycker den är intressant :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards