Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Svar till Ida

Av Emil Löfgren - 21 november 2012 22:17

Fråga: Hur har ni tänkt att det ska fungera när ni inte bor ihop ?
Svar: Jag kommer bo hemma i Borås dom veckorna jag har min son och sen då jag inte ha honom, så bor jag nere hos Johanna hos hennes pappa.

Fråga: Ska du bara vara där ibland och hjälpa till?
Svar: Varannan vecka och nån gång ibland då jag har min son. Så såklart komma ner om set blir nått akut med Molly eller med Johanna.

Fråga: Och hur ska de fungera med två barn utan boende och jobb??
Svar: Borende söker vi som dårar! Jobb söker vi båda också.

 
 
Caisa

Caisa

23 november 2012 10:33

Fan vad bittra frågor! Bestämmer ni er för att klara det så klarar ni det. Lycka till!

http://lchfklubben.se/caisa

Emil Löfgren

23 november 2012 10:35

Ja lite smått så. Ja, har vi bestämt oss för att klara det så gör vi det. Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards