Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Bowling och biljard

Av Emil Löfgren - 17 november 2012 03:33

Haft en underbar kväll med massa skratt. Vi har varit iväg hos älsklingens kusin och hans flickvän och ätit tacos först, sen drog vi och bowlade och sen blev det biljard. Då vi skulle åka hem till dom igen, så blev jag så hungrig. Så det din bli åka till McDonalds och köpa mig en cheeseburgare och den sär jääävla cheeseburgaren tog 10-15min att få, fast man åkte in i mcdriven, trodde jag skulle dö av skratt i bilen. S skulle skämta till de och leka lite korkad och så. Allvarligt jag satt och grått så mycket skrattade jag. Vek mig dubbelt och inte mer. Sen avslutade vi kvällen hemma hos dom och spelade lite spel. Enormt trevlig kväll. Sen tog vi bussen från dom till Hjalmar brantingsplatsen där vi skulle byta till grön express hem. Vi kom precis fram och då kommer bussen precis till hållplatsen. Snacka om perfekt. Så nu ligger jag äntligen i den enormt efterlängtade sägen. Blir att sova nu, helt slut i benen efter kvällen. Tusen tack gott folk för denna underbara kväll. Måste göras om snart igen. Nu lägger jag telefonen ifrån mig och försöker sova.

Ni får ha de bäst!! Godnatt

Här kommer bilden från kvällen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards