Livet som pappa

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 23:43

Jag och älsklingen kollade nyss klart på senaste Johan Falk filmen och som alla andra spännande och grymt bra. Sista för denna gången kommer i februari på bio och den MÅSTE jag se.

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 10:38

Följ oss även på instagram - fink3n_90

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 10:34


Om ni vill ha mer information eller är intresserade av att köpa. Kontakta mig på Emil-Lofgren@live.se då. Jag kollar mailen dagligen. Hade tänkt mig runt 1600kr - 1800kr för den, då hörlurar med headset, laddare och läderskal följer med.

Av Emil Löfgren - 10 november 2012 08:51

Godmorgon!
Idag vaknade Lilleman vid tio åtta tiden, han fick sig en välling då. När han hade druckit upp den så ville han upp ur sängen, jag tog upp honom och bytte blöja. Sen då de va klart, så gul blivit i vardagsrummet och la vi oss och kolla på Lejonkungen 2. Älsklingen sover, det får hon göra tills filmen är klar. Hon behöver sova.
Idag kommer N & P för att fira Elias lite, då blir det göra egen tårta eller så blir det köpa färdig. Vi får se vad bi bestämmer oss för. Sen blir det en mys/filmkväll ikväll igen, då ska även N & P va med oss. Det blir att göra hemmalagad pizza.

Ovido - Quiz & Flashcards