Livet som pappa

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Emil Löfgren - 18 oktober 2012 16:51

Jag och älsklingen duschade innan, men det kändes lite onödigt. För nu efter städningen blev man ju varm och svettig igen. Får helt enkelt ta en varm dusch innan man går och lägger sig ikväll eller nått.

Nu resten av denna dagen blir det bara ta det lugnt. Blir att kolla på lyxfällan vid nio tiden. Jaha då kommer samma problem som vi hade igår, vad man ska äta för mat/kvällsmat.

På lördag kommer Ellinor och Andreas hit och äter tacos med oss och sen ska vi kolla på film också. Ska bli riktigt roligt faktiskt, tänkte även erbjuda att vi ska spela Yatzy också. Lite roligare med mer folk då man spelar det, inte bara jag och älsklingen.

Nu blir det kolla på tv och funderar ut vad vi ska äta för mat.
Ni får ha det så bra. Skriver nog ett inlägg lite senare skulle jag tro. Tills dess får ni ha det så bra och sköt om er där ute samt va rädd om varandra.

Hej så länge !!

Av Emil Löfgren - 18 oktober 2012 11:50

Intressekoll:
Jag har en Nikon D40x systemkamera med två blixtrar samt kamera väska. Jag hade tänkt mig 2000kr för hela paketet. Den ligger bara där hemma och dammar, då jag använder flickvännens kamera.

Av Emil Löfgren - 18 oktober 2012 09:45

Här i frågestunden som jag startar nu, där kan ni ställa alla möjliga frågor och jag försöker svara så gott jag kan på dom och så fort jag kan.

Av Emil Löfgren - 18 oktober 2012 09:44

Godmorgon!

Ögonen öppnades runt nio tiden idag och ville ej somna om. Min morgon började med att jag spelade Hay Day, måste ju hålla ordning på min farm hehe. Just nu ligger jag i soffan och lyssna på musik ifrån MTV, blir att äts frukost snart eller nått. Blir att städa rummet idag, ser ut som fan. Sen så ska vi tvätta lite och såna där saker som måste göras ibland. Då kommer dagliga frågan "vad ska vi äts idag?", men som tur är har vi rester kvar från kinamixen vi åt igår. Vad som händer idag? Jadu, inget planerat mer än städa och tvätta som jag skrev längre upp.

Tänkte dra igån en frågestund nu här på bloggen, kommer upp efter detta inlägg. Alltså längst upp på bloggen, håll koll och ställ gärna frågor och så. Svarar så fort jag kan och så mycket jag kan. Alltid roligt med frågestund, se vad folk är nyfikna på och vill veta.

Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller hörs. Sköt om er där ute och va rädda om varandra. Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards