Livet som pappa

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2012 22:39

För nån vecka sen så gick mitt grafikkort sönder i datorn, bara så där helt plötsligt. Men har hittat ett bra eller rättare sagt så har en kompis hittat ett till mig. Det klarar av en hel del tydligen och sen även värt priset. Så får väl se hur jag gör, har mina funderingar på att skaffa det. Men men ska tänka lite ..

http://www.inet.se/produkt/5409398/powercolor-radeon-hd7750-1024mb ,här här har ni en länk till grafikkortet.

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2012 22:21

Denna dagen har varit en lugn dag. Sökte lite jobb tidigare idag, känns gött faktiskt. Sen hände det faktiskt inget speciellt. Vi har kollat på den nya amerikan pie filmen, otroligt bra. Min sorts av film. Efter filmen va det dags för matlagning och idag blev det kinamix, otroligt gott. Det består av ris, frysta grönsaker och taco-köttfärs.

Sen vid sju tiden kollade vi på djurakuten, sen vid åtta tiden blev det att kolla på SOS sommar och sen blev det vårt efterlängtade program Efterlyst.

Just nu ligger älsklingen och kollar på ink master sverige och jag ligger och spelar Hay Day på mobilen. Blir att sova om en stund, innan det blir det spela en omgång i Yatzy. Imorgon kanske vi ska träffa älsklingens mamma och hitta på nått, men inte bestämt nått än. Återstår och se imorgon om det blir så eller inte.

Nä, spela vidare på mitt spel.
Sen sova.
Ni får ha det så bra.
Sköt om er och va rädd om varandra.
Hej då så länge :)

Av Emil Löfgren - 17 oktober 2012 14:27

Idag vaknade jag runt åtta tiden först, jag tänkte "jag somnar aldrig om". Så jag testade att blunda, jag somnade om till halv elva, underbart. Just nu ligger vi i soffan och tar det lugnt, nyss kollat på nya amerikan pie filmen. I måndags såg dom senaste Johan Falk filmerna, sjukt bra.
Igår va jag inne i stan och träffade Niklas, det va inte går. Vi hade grymt kul, det blev 4-5 timmar inne i stan. Mycket skratt och så. Vi får helt enkelt försöka ses mer.
Idag kommer det inte ske så mycket, tänkte kolla lite jobb och så kankske. Annars inget speciellt.

Ovido - Quiz & Flashcards