Livet som pappa

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Emil Löfgren - 7 oktober 2012 10:46

Idag firar jag och älsklingen 10 månader, snacka om att tiden går fort. Jag har älskat dig från dag ETT ! Alltså från den dagen då vi träffades första gången. Jag har aldrig varit lyckligare, än vad jag har varit dessa 10 månader tillsammans med dig. Fler dagar och fler månader ska det bli, utan tvekan. För det är med dig jag vill dela allt, glädje & sorg, samt hela mitt liv.

Av Emil Löfgren - 7 oktober 2012 10:42

Vakna hyfsat tidigt idag, eller kanske inte så tidigt. Klockan va ungefär halv tio då jag öppnade ögonen. Älsklingen vaknade en stund efter mig. Just nu ligger vi på soffan och kollar tv, blir att åka till Borås lite senare. För idag kommer prinsen äntligen tillbaka, efter ha varit hos sin ... i en vecka. Har saknat honom som bara den, blir kanske att åka till badhuset i veckan, för Elias älskar verkligen att bada och det gör jag också. Ska kolla med älsklingen om hon vill följa med. Vore väldigt roligt faktiskt. Sen blir det massa annat kul i veckan också. Dagis blir det för Lilleman också.

Nu blir det äta lite frukost och sen tänkte jag ta mig en dusch. Sen lite senare åker vi till Borås. Skriver nog inlägg lite senare, om jag har tid.

Ni får ha det så bra så länge!
Sköt om er där ute!
Va rädda om varandra!
Hej så länge ! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards