Livet som pappa

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Emil Löfgren - 6 oktober 2012 13:03

Idag vaknade jag runt tio tiden som vanligt, gick upp och la mig i soffan för att kolla på lite tv. Älsklingen sov vidare till tolv ungefär. Just nu ligger vi och kolla reprisen på X-Factor och Manda sjunger just nu. Grymt duktig. Hon, Benny och Malcolm fick mina röster igår, för dom tre va helt klart bäst !!

Imorgon kommer äntligen prinsen hem igen, efter ha varit hos sin "mamma". Ska bli underbart gött att få tillbaka honom igen, ska hitta på massa kul den veckan jag har honom. Sen torsdag åker vi till Göteborg igen och stannar tills söndag.

Förhoppningsvis får vi reda på ett svar i veckan som ändrar en hel del i både mitt och älsklingens liv, samt barnen.

Nu blir det äta något, sen kanske bege sig ut i det soliga vädret som äntligen har kommit. Ser ut att bli fint idag.

Ni får ha det så ha så länge.
Sköt om er där ute och va rädd om varandra.
Hej så länge!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards