Livet som pappa

Alla inlägg under september 2012

Av Emil Löfgren - 9 september 2012 13:01

Av Emil Löfgren - 8 september 2012 14:19

Stått och stekt runt 100 hamburgare på crosstävlingen i Floda, underbart väder har vi också. Soligt hela dagen med lite moln bara.

Av Emil Löfgren - 7 september 2012 10:11

9 underbara månader och 3 månader förlovning med världens bästa tjej. Jag ångrar inte en sekund att jag bjöd in dig i mitt liv. Du är verkligen den tjejen jag letade efter och nu äntligen är du MIN. Vi har en hel del planer inför framtiden. Som nästa sommar händer det troligtvis en stor grej för oss. Jag hoppas verkligen den drömmen kan gå i uppfyllelse. Jag tänker aldrig lämna dig, du är luften i mitt liv och utan luft kan man inte andas. Du kommer även blir världens bästa mamma till min dotter. 

Av Emil Löfgren - 5 september 2012 22:25

Nyss kollat på efterlyst, jaha vad ska man göra nu då?? Haha kanske sova, för imorgon ska vi gå upp i normal tid. För vi ska ta tolv tåget hem till älsklingens mamma. Men blir la att gå upp vid tio tiden kanske. Så nästa inlägg kommer imorgon bitti eller nånting, nån gång under dagen i alla fall.

Nu blir det kolla på lite Breaking News med Filip och Fredrik på kanal5. Sen blir det sova. Godnatt folket, sov gott. Sköt om er där ute och va rädda om varandra.

Av Emil Löfgren - 5 september 2012 09:47

Jag ligger i soffan och slappar, älsklingen sover fortfarande. Låter henne göra det en stund till. Själv har jag varit vaken sen 8 tiden i morse. Vaknade till och sen kunde jag ej somna om. Vad som sker idag är inte planerat direkt, återstår och se då älsklingen vaknat.

Av Emil Löfgren - 5 september 2012 09:13

Snacka om att tiden går fort asså, men hoppas den går lite fortare så jag får ha henne i min famn istället <3 <3 <3

Av Emil Löfgren - 5 september 2012 08:40

Äntligen har vi hittat en vagn båda två vill ha och igår va hennes mamma och köpte den åt oss. Jätte snällt. Det blev en Emmaljunga Citycross med liggdel  och sittdel till.

Av Emil Löfgren - 4 september 2012 18:45

Finns nog ingen så underbar tjej som du är och du är min flickvän, det är ofattbart men sant. Ångrar inte en sekund att jag träffa dig och sen de saker vi har gjort tillsammans under dessa snart 9 månader. Det sparar jag som minnen, livet ut. Dig kommer jag älska tills graven skiljer oss åt. Innan dess, ska vi leva lyckligt och ha kul med familjen. Jag älskar dig Johanna Hansson, över hela mitt hjärta och mycket mycket mer <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards