Livet som pappa

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Emil Löfgren - 13 september 2012 21:49

De chassit jag hade beställt och fick hem idag, det va fel. Det va ett mini chassi och mitt modekort passade inte in där. Så jag fick ringa inet's kundtjänst och snacka med dom. Då sa dom att jag skulle till mig att ta mig till deras butik i Göteborg och snacka med dom, tur att jag ska dit imon då. Tar det i samma veva som vi åker till älsklingen. Det nya chassit blir ett sånt som är på bilden. Hjälp med att flytta mina saker från det gamla chassit till det nya får jag av Robin nån dag nästa vecka. Det va även han som tipsade mig om deras hemsida och så. Mycket bra sida faktiskt med mycket dator prylar. Får hoppas detta blir bra i slut ändan. Vill ni kila in på sidan så är det bara att klicka här ---> http://www.inet.se

Skapa flashcards