Livet som pappa

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emil Löfgren - 4 september 2012 18:45

Finns nog ingen så underbar tjej som du är och du är min flickvän, det är ofattbart men sant. Ångrar inte en sekund att jag träffa dig och sen de saker vi har gjort tillsammans under dessa snart 9 månader. Det sparar jag som minnen, livet ut. Dig kommer jag älska tills graven skiljer oss åt. Innan dess, ska vi leva lyckligt och ha kul med familjen. Jag älskar dig Johanna Hansson, över hela mitt hjärta och mycket mycket mer <3 <3 <3 <3 <3

Av Emil Löfgren - 4 september 2012 18:45

Finns nog ingen så underbar tjej som du är och du är min flickvän, det är ofattbart men sant. Ångrar inte en sekund att jag träffa dig och sen de saker vi har gjort tillsammans under dessa snart 9 månader. Det sparar jag som minnen, livet ut. Dig kommer jag älska tills graven skiljer oss åt. Innan dess, ska vi leva lyckligt och ha kul med familjen. Jag älskar dig Johanna Hansson, över hela mitt hjärta och mycket mycket mer <3 <3 <3 <3 <3

Av Emil Löfgren - 4 september 2012 18:29

Sitter på buss 100 till Göteborg med älsklingen, solen skiner så gött. Underbart att komma ifrån Borås ett par dagar, men hem på söndag igen. Men men, den veckan kommer gå fort.

Av Emil Löfgren - 4 september 2012 11:22

Nu är det bara EN vecka kvar tills vi byter telefoner, det blir en iPhone 4s vit såklart, utan tvekan.


 

Av Emil Löfgren - 4 september 2012 11:13

Idag så vaknade man runt nio tiden av att dom borrade i lägenheten på tredje våning.

Tänka sig att det hörs genom så tydligt, men det är så när dom borrar i betong och de, fett störande.

Nu snart blir det äta lite frukost faktiskt, sen blir det bara ta det lugnt.

Lite senare blir det att åka till Göteborg igen :)

Sen kommer jag hem söndag igen, underbart att slippa Borås ett par dagar.

Annars har jag inget så att berätta, mer än att det har hänt lite positiva saker i livet på kort tid. 

Men det går jag/vi inte ut med riktigt än, men i slutet av veckan kanske eller nått.


Detta fick bli ett kort inlägg, kom ej på nått mer att skriva.

Ni får ha det så bra tills nästa inlägg som kommer.

Sköt om er där ute och ta hand om er.

Nu tackar jag för mig.

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards