Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emil Löfgren - 23 augusti 2012 11:25

Oj! Va länge jag sov idag. Somnade runt elva tiden igår och vaknade vid halv elva idag, usch länge! Men så går det då man ej sovit på över 24timmar. Men men. Blir att äta frukost strax, inget planerat idag. Det regnar ute, riktigt skyfall drar över oss. Så gå ut kommer ej ske idag. Om det inte blir fint väder.

Ni har väl inte glömt av min frågestund här på bloggen. Där kan ni ställa era frågor och det kan handla om vad som helst.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!
Sköt om er och va rädda om er där ute! Hej så länge !! :)

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 18:10

Kom hem till älsklingen för drygt en timma sen ungefär, känns riktigt underbart att få vara med henne igen.

Har längtat efter henne så, vad vi ska hitta på ikväll är inget bestämt mer än att vi ska se på Efterlyst Special vid 21:00 tiden. Sen får man la se vad som sker. Ni har väl inte glömt min frågestund på bloggen va?? :P 


Fan rent ut sagt, jag kommer inte till lastbilsmässan på Elmia.

Finns ingen som har plats i bil eller så.

Jag som verkligen hade sett fram emot det, sen blir det inte.

Får vänta 2 FUCKING år tills nästa gång är, det är ju bara varannat år. 

Jag måste på nått sätt försöka ta mig dit, om jag så ska gå dit.

För jag vill verkligen dit, det är ju min dröm mässa.

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 15:52

Sitter på bussen på väg ner till Göteborg, sen bli det byta till tåget hem till älsklingen. Ska bli så underbart att få träffa dig igen. Kommer pussa och krama en hel del på dig.

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 13:21

Nu drar jag igång frågestund tänkte jag.

Här kan ni kan ställa vilken fråga som helst och jag svara så gott jag kan på den/dom.


 

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 13:18

Kom nyss hem ifrån mitt möte, det fick faktiskt bra denna gången.

Fy f*n vad det regnar asså, tur att jag tänkte smart idag och tog med mig paraplyet.

Mycket smart tänkt av mig. Nu blir det käka nånting innan jag dra mig ner mot bussen till Göteborg, där jag stannar tills söndag. Orkar ej med Borås.

Men vad jag ska äta, det har jag inte bestämt än.

Blir säkert nått lätt, makaroner och nått eller så.

Men först blir det spela lite på mitt favorit spel (Scania Truck Driving Simulator 2012). 

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 09:05

Kommer upp en frågestund på bloggen under dagen.

Där du/ni kan ställa era frågor och jag svara så gott jag kan på era frågor.

Håll koll på bloggen !


Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 08:42

Igår då jag kom hem ifrån Göteborg så gick jag till pappa och tjötade lite. Sen då jag kom hem så tappade jag upp ett varmt bad och la mig där i nån timme. Sen efter det så startade jag en film och kollade på den, då den va slut så startade jag mitt favorit spel Scania Truck Driving Simulator 2012 och spelade det en stund. Det slutade med att jag fastnade i det spelet i 2 timmar typ. Då jag kollade på klockan så va runt tre om jag inte minns fel, jag tänkte "ska bara spela en liten stund till och sen försöka sova". Då jag väl la mig i sängen 1 timma efter (alltså vid fyra tiden), så vägrade min hjärna att sova typ. Så jag beslutade för att gå upp och sätta mig vid datorn igen och där sitter jag ännu. Nu här snart blir det äta lite frukost tänkte jag, sen blir det spela vidare på mitt favrit spel. Jag känner mig lite små slö, men allt kommer komma efter middag eller kvällen. Men jag har dygnat innan, visst det är inte bra. Men kan man inte sova så kan man inte, jag vet varför jag ej kan sova. Älsklingen sover ju inte bredvid mig. Men nu inatt sover vi med varandra igen, då kommer jag sova underbart bra igen. Oj vad jag tjötar! Illa att komma på sig själv asså. 


Ni får jätte gärna komma med tips och idéer om vad jag kan blogga om eller vad ni skulle vilja veta om mig eller nått.

Frågan är fri. Ska starta igång en frågestund tänkte jag, kommer nog upp på bloggen under dagen.


Nu är det dags för lite frukost i alla fall.

Ni får ha det så bra tills jag bloggar nästa gång.

Sköt om er & va rätt om er där ute.

Hej så länge ! :)

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 03:08

Polarens lila Volvo V70, sjukt jävla snygg asså.

Mycket mycket snyggare i verkligheten än på bild.

Ni som va på Vallåkra nu detta året, lär ha sett den där.

Har nog aldrig sett nån så snygg Volvo V70 i mitt liv asså och det är min polare som äger den, hehe


 

Ovido - Quiz & Flashcards