Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emil Löfgren - 29 augusti 2012 07:09

Har haft sällskap bredvid mig i sängen inatt. Det va jätte mysigt. Han ville inte sova vid två tiden inatt, så beslutade att ta upp honom och se om han ville sova i min säg, han somnade direkt.

Vi vaknade för en liten stund sen. Blir att gr honom lite frukost, sen kolla lite Bolibompa innan det är dags för dagis. Sen för min del blir det att gå ner till Ica Maxi för att handla hem lite saker som behövs. Sen vet jag inte riktigt vad händer fram till Elias ska hämtas.

Av Emil Löfgren - 28 augusti 2012 23:00

Tänt lite ljus och krupit ner i ett varmt bad, underbart ! Finns då inget skönare än att bada och känna nakenheten flöda, haha! ;)

Bloppis-annons
Av Emil Löfgren - 28 augusti 2012 17:31

Tv-bänk (grå) samt dvd hylla (grå) i samma serie till salu.
Skjutbara glasdörrar på både dvd hylla och tv-bänk.
600:- för tv-bänk. 
400:- för dvd hylla. 
850:- för båda två.
Säljs helst tillsammans.
Finns i Borås.
Avhämtas!
 
Mått:
Längd: 96cm
Bredd: 50cm
Höjd: 60cm
 
 

Möbler & Heminredning, Köpes - Borås (Västra Götalands län)
 
Av Emil Löfgren - 28 augusti 2012 10:10

Detta är verkligen inte okej, vad i helevete (rent ut sagt) händer med Sverige egentligen ??
Detta är verkligen inte okej asså, detta är la säkert ett exempel av 1000 skulle jag tro.
Så här ska det inte gå till asså, blir fan rasande arg då man läset sånt här i tidningarna.
Spelar ingen roll vilken stad det är i Sverige, det är inte okej ändå. ÄNDRINGAR PÅ DETTA TACK !!
Hoppas jag inte är ensam om att tycka detta och det finns fler folk som vågar så för sina åsikter och tankar.


 

Av Emil Löfgren - 27 augusti 2012 23:49

Underbart skönt att liggs i ett bad och bara koppla av. Snart dags att gå upp, sen gå och sova.

Av Emil Löfgren - 27 augusti 2012 11:57

Iphone 4s eller Samsyng Galaxy 3

Av Emil Löfgren - 27 augusti 2012 09:28

Äntligen fått hem mitt nya mobil skal :)

Av Emil Löfgren - 27 augusti 2012 09:27

Helt otroligt att du är 22månader idag och det är bara 2månader kvar tills du blir 2år. Snacka om att tiden går fort asså, tyckte ej det va så länge sen jag höll dig och då va du nån minuter gammal bara. Nu idag springer du omkring som bara den och pratar en hel del. 

Ovido - Quiz & Flashcards