Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2012 18:26

Idag fick det bli McDonalds till lunch :)

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2012 12:00

Godmorgon eller vad man nu ska säga, då klockan är snart tolv på dagen.

Vaknade runt tio tiden idag faktiskt av att älsklingens mobil ringde. Sen så vid halv elva så pallrade jag mig upp och satte mig vid datorn för att spela lite lastbilsspel. Nu här om en stund tänkte jag laga ihop nått gott, blir "frukost"  för oss, hehe. Sen strax innan tre tiden så ska vi dra oss ner mot stan faktiskt och se genrepet med Molly Sandén och Kalle Moreus. Dom kommer till torsdagskvällen ikväll, det ska bli ett nöje att se. Förra gången va det Brolle och då gick jag ner för älsklingens, så hon får glatt följa med mig ner idag. Förra gången regnade det och det skiter jag i om det gör denna gången, för hon får glatt stå där med mig ändå. Idag ser det dock ut att vara fint väder faktiskt, underbart skönt. 


Nä nu ska vi käka oss lite tjocka ! haha skoja.

Men nu ska jag dra mig ifrån datorn och käka lite.

Ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs eller ses.

Sköt om er där ute.

Hej då, så länge ! :)

 

 

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2012 01:34

Saknar tiden då du va bebis, minns det som om det va igår.

Men det är såklart skoj att du lärt dig prata lite och sen gå/springa omkring.

Du är pappas allt verkligen, det kommer du alltid vara.

Jag kommer göra allt för dig livet ut.

Det ska jag stå fast vid.

Finns vissa pappor som skiter i sina barn och det fattar jag verkligen inte varför.

Dom förstår inte vad dom missa för underbart och så.

Nu i november blir du även storebror, det kan man verklgien inte tro.
Du kommer såklart bli världens bästa storebror till din lillasyster.

 

 

Av Emil Löfgren - 8 augusti 2012 15:12

Det regnar ute, så jag och älsklingen kryper mer i soffan och kollar på Irene Huss - Eldsdansen och äter lite popcorn.

Av Emil Löfgren - 8 augusti 2012 12:59

Allvarligt talat, jag tror jag viker mig av skratt då jag ser denna unge sjunga "Somebody that i used to know".


Skapa flashcards