Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Lilleman lämnad på dagis

Av Emil Löfgren - 29 augusti 2012 08:58

Då va Elias lämnad på dagis, vi myste lite i sängen innan dagis. Kollade på film och så drack han välling, sen så bytte vi blöja och tog på oss kläder för att bege oss till dagis. Kom nyss hem därifrån, nu för min del blir det äta lite frukost och sen bege sig ner till Ica Maxi för att handla hem lite saker, dom har erbjudande på våtservetter där nere nu. Fem stycken paket för 50:-, tänkte köpa på mig lite vårservetter faktiskt. Bra att ha, jag själv kan använda dom om man är iväg och måste tvätta av händerna. Sen efter jag har varit iväg och handlat så blir det la hem och bara ta det lugnt faktiskt. Kolla lite jobb kanske, men då blir det i Göteborg området, inte i byhålan Borås. Ska ändå inte bo kvar här så länge till, förhoppningsvis.


Ni har väl inte missat frågestunden här på bloggen ? :)
Här kommer en direktlänk till inlägget: http://tresnartfyra.bloggplatsen.se/2012/08/22/8497200-fragan-ar-fri/

Klicka er in där och ställ vilken fråga som helst, så svarar jag så gott jag bara kan på den/dom.


Sen har jag bestämt mig! Det blir faktiskt en iPhone 4s vit 16gb då jag byter telefon den 11september. För jag har vant mig vid iPhone, så varför byta då liksom. Men hade varit kul att testat på nått nytt. Men om jag byter till den Samsungen, så kommer jag ju inte ha bloggplatsen appen och den vill jag ju ha. Det är lite därför jag inte byter heller. Den har 8 megapixel kamera, men det har iPhonen också faktiskt. Många säger att Samsung är kass och man ska hålla sig till iPhone, håller med lite där. Men men, smaken är som baken, delad ! :P


Nu blir det käka frukost, ni får ha det så bra så länge.

Sköt om er där ute, ta väl hand om varandra !

Tjingeling !! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards