Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Ingen sömn

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 08:42

Igår då jag kom hem ifrån Göteborg så gick jag till pappa och tjötade lite. Sen då jag kom hem så tappade jag upp ett varmt bad och la mig där i nån timme. Sen efter det så startade jag en film och kollade på den, då den va slut så startade jag mitt favorit spel Scania Truck Driving Simulator 2012 och spelade det en stund. Det slutade med att jag fastnade i det spelet i 2 timmar typ. Då jag kollade på klockan så va runt tre om jag inte minns fel, jag tänkte "ska bara spela en liten stund till och sen försöka sova". Då jag väl la mig i sängen 1 timma efter (alltså vid fyra tiden), så vägrade min hjärna att sova typ. Så jag beslutade för att gå upp och sätta mig vid datorn igen och där sitter jag ännu. Nu här snart blir det äta lite frukost tänkte jag, sen blir det spela vidare på mitt favrit spel. Jag känner mig lite små slö, men allt kommer komma efter middag eller kvällen. Men jag har dygnat innan, visst det är inte bra. Men kan man inte sova så kan man inte, jag vet varför jag ej kan sova. Älsklingen sover ju inte bredvid mig. Men nu inatt sover vi med varandra igen, då kommer jag sova underbart bra igen. Oj vad jag tjötar! Illa att komma på sig själv asså. 


Ni får jätte gärna komma med tips och idéer om vad jag kan blogga om eller vad ni skulle vilja veta om mig eller nått.

Frågan är fri. Ska starta igång en frågestund tänkte jag, kommer nog upp på bloggen under dagen.


Nu är det dags för lite frukost i alla fall.

Ni får ha det så bra tills jag bloggar nästa gång.

Sköt om er & va rätt om er där ute.

Hej så länge ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards