Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Morsning !

Av Emil Löfgren - 10 augusti 2012 11:15

Idag vaknade jag vid tio tiden, men låg kvar en stund i sängen och drog mig. Sen så gick jag upp och satte mig vid datorn lite för att spela Scania Truck Driving Simulation, grymt kul spel faktiskt. Älsklingen låg kvar en stund till och sov, hon va helt slut efter torsdagskvällen igår. Men hon gick upp för en liten stund sen, skönt för henne att sova lite extra. Hon är ju helt slut på dagarna och så, jag är lite extra snäll och låter henne sova längre på dagarna. Vad som kommer ske idag vet jag faktiskt inte riktigt, bara ta det lugnt skulle jag tro. Vi har inget planerat i alla fall, får se vad dagen leder oss.

Vi hade oss en riktigt fantastisk kväll igår faktiskt, Molly och Kalle va ju riktigt bra live. Molly va såklart bäst, utan tvekan.

 Mer bilder på henne kommer lite senare upp på bloggen, då jag fått bilderna av syrran. Tog bättre och närmare bilder med henne kamera, för hon har bättre objektiv än vad jag har på min. Får ta och fixa bättre objektiv till min. Är riktigt sugen på att skaffa det faktiskt, för skulle vilja ta lite närmare bilder. Objektivet jag har just nu är bara 18-55mm, syrran har nog 70-300mm skulle jag tro, om jag inte minns fel.


Från det ena till det andra.

Jag är riktigt sugen på att åka till Ullared och shoppa bebis saker, det kommer snart. Längtar verkligen, kommer garanterat komma ut med en vagn full med saker bara till bebisen typ. Kanske nått till mig och älsklingen, men först och främst till bebisen. Kommer ju köpa ihjäl mig då jag åker dit eller nått, kommer svida i plånboken. Men det är värt det, bebisen ska ju ha saker då den föds. Tänker inte stå där med ingenting då den föds liksom, går bara inte. Så får allt planera att åka dit snart, älsklingen och hennes mamma ska dit i början på oktober eller slutet av oktober, minns inte riktigt hur det va. Men då ska jag nog hänga på dom dit, men då kommer det garanterat bli en hel dag. Räkna med minst 5-6 timmar där asså om inte mer, men men. Tur att det finns bänkar där inne så man kan sitta och att det finns ett café också, hehe. Vi får la se hur det kommer gå, kommer ju ha en flickvän som är höggravid. Så kommer ju inte direkt gå så fort där inne, hon kommer nog sätta sig ner mer än vad jag kommer, hehe.

Jaja, slut diskuterat om detta nu, blev en hel del såg jag. SORRY! 

Nu ska vi laga ihop nått och äta skulle jag tro, min mage kurrar lite faktiskt.


Ni får ha det bäst tills nästa gång vi hörs eller ses.

Sköt om er där ute och va rädda om varandra !

Hej så länge!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards