Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

2012-08-09 - 12:00

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2012 12:00

Godmorgon eller vad man nu ska säga, då klockan är snart tolv på dagen.

Vaknade runt tio tiden idag faktiskt av att älsklingens mobil ringde. Sen så vid halv elva så pallrade jag mig upp och satte mig vid datorn för att spela lite lastbilsspel. Nu här om en stund tänkte jag laga ihop nått gott, blir "frukost"  för oss, hehe. Sen strax innan tre tiden så ska vi dra oss ner mot stan faktiskt och se genrepet med Molly Sandén och Kalle Moreus. Dom kommer till torsdagskvällen ikväll, det ska bli ett nöje att se. Förra gången va det Brolle och då gick jag ner för älsklingens, så hon får glatt följa med mig ner idag. Förra gången regnade det och det skiter jag i om det gör denna gången, för hon får glatt stå där med mig ändå. Idag ser det dock ut att vara fint väder faktiskt, underbart skönt. 


Nä nu ska vi käka oss lite tjocka ! haha skoja.

Men nu ska jag dra mig ifrån datorn och käka lite.

Ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs eller ses.

Sköt om er där ute.

Hej då, så länge ! :)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards