Livet som pappa

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Emil Löfgren - 6 augusti 2012 21:30

Vi va och kollade könet idag. Det blir en liten FLICKA, alltså en Molly. Jag är jätte glad, nu får jag äntligen mig en tös också. Nu har jag en av varje och det gör mig riktigt glad. Här kommer lite bilder på henne.



Av Emil Löfgren - 6 augusti 2012 21:27

Pappas lilla tös fick sin första body av sin pappa idag. Hittade ingenting till mig själv på H&M, på mitt presentkort jag fick igår utav mamma, pappa och syrran. Så fick bli ett plagg till lillan såklart, mer kommer det bli. Kommer skämma bort henne lika mycket som storebror ;) <3

Av Emil Löfgren - 6 augusti 2012 13:52

Sitter just nu på buss 100 mot Göteborg med älsklingen och regnet bara öser ner. Tur att man har tak över huvudet. Ska ner till Emma ultraljudsklinik och kolla könet på bebisen. Vad tror ni det blir? Jag och älsklingen är inte överrens, hon tror tjej och jag tror kille. Men återstår och se vid 16 tiden idag.

Av Emil Löfgren - 6 augusti 2012 00:30

Idag blir man hela 22år gammal.

Ovido - Quiz & Flashcards