Livet som pappa

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Emil Löfgren - 4 augusti 2012 12:11

Detta blev min nya header!

Skriv gärna en kommentar om vad ni tyckte om den.


 

Av Emil Löfgren - 4 augusti 2012 11:32

Jaha, idag så sov vi länge. Vaknade runt elva tiden, just nu så ligger älsklingen kvar i sängen och drar sig och jag satte mig vid datorn, hehe. Vad som sker idag vet jag faktiskt inte riktigt, det återstår och se vad som sker. Kankse umgås med syrran eller nått, inget bestämt. Äsch, detta inlägget blir nog inte längre än detta. Mer kommer under dagen.



Ha det bra så länge och sköt om er där ute samt va rädda om varandra

Hej så länge !! :)

Av Emil Löfgren - 4 augusti 2012 11:31

Usch .. 
Fick reda på en sak igår .. 
Som gjorde mig väldigt väldigt ledsen faktiskt .. 
Det märks verkligen att världen är enormt orättvis ..
Skänken en styrke kram till dig och familjen, skänker även en tanke också ..
Önskar verkligen er all lycka till ..


Nej detta har inget med Johanna att göra eller med barnen.

Det är en helt annan sak, så fråga inte om det har med dom att göra.

 

Av Emil Löfgren - 4 augusti 2012 00:41

Ovido - Quiz & Flashcards