Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Kvällsinlägg

Av Emil Löfgren - 1 augusti 2012 22:40

Idag så har vi inte gjort värst mycket, mer än varit på pappas jobb och hälsat på. Så pappa fick träffa Elias hinnan han skulle till sin mamma. Sen då han blev lämnad hos mamma så träffade jag och älsklingen på en kompis till oss ute, så vi satt med honom och tjötade lite och sen spelade vi lite kub vi och några till, va riktigt kul faktiskt. Riktigt länge sen också. Sen så efter vi hade spelat och tjötat lite, efter cirka 2½ timma ungefär typ, så gick jag och älsklingen ner till Ica Maxi för att handla lite. Där blev det en hel del faktiskt, vi kom hem för en stund sen därifrån. Nu sitter jag och lägger in bilder från Liseberg på Facebook, orkar inte lägga in dom här, tar så enorm lång tid att ladda upp dom här.

Så ni som har mig på Facebook kan se dom där och ni som ej har, sorry. Nu om en stund så blir det kolla på en utav filmerna vi köpte idag, antingen Irene Huss eller Beck. Sen imorgon sker det faktiskt inget speciellt, jag ska försöka sova ut lite tänkte jag. Vi får la se vart dagen leder oss. Hoppas på fint väder i alla fall, det skadar verkligen inte.

Nä nu kommer jag inte på nått mer att skriva, nästa inlägg kommer imorgon.



Godnatt på er, sköt om er där ute och va rädd om varnadra !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards