Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

En helt vanlig dag

Av Emil Löfgren - 1 augusti 2012 11:42

Idag kommer det inte ske så värst mycket faktiskt, mer än att vi kanske ska ner till pappas jobb och hälsa på. För Elias ska till sin mamma idag, så tänkte att pappa ville träffa honom lite innnan han går dit. Han kommer vara ifrån mig i hela en och en halv vecka, det är inte roligt alls. Men veckorna kommer gå fort. Sen kommer vi köra vanligt, en vecka var. Sen kanske vi ska till några kompis som precis fått lägenhet här i Borås, se hur dom har fått i ordning det. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer, inget planerat direkt.

Vi får allt se vart denna dagen leder oss. Sen ikväll blir det bara ta det lugnt med älsklingen, Lilleman ska ju till mamma senare. Tid är inte bestämt än, för idioten själv har inte hört av sig. Det är alltid jag som ska höra av mig till henne då det gäller saker, trött på det. Idag har jag faktsikt namnsdag, mitt mellan namn. Inget speciellt men ändå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards