Livet som pappa

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Emil Löfgren - 1 augusti 2012 22:40

Idag så har vi inte gjort värst mycket, mer än varit på pappas jobb och hälsat på. Så pappa fick träffa Elias hinnan han skulle till sin mamma. Sen då han blev lämnad hos mamma så träffade jag och älsklingen på en kompis till oss ute, så vi satt med honom och tjötade lite och sen spelade vi lite kub vi och några till, va riktigt kul faktiskt. Riktigt länge sen också. Sen så efter vi hade spelat och tjötat lite, efter cirka 2½ timma ungefär typ, så gick jag och älsklingen ner till Ica Maxi för att handla lite. Där blev det en hel del faktiskt, vi kom hem för en stund sen därifrån. Nu sitter jag och lägger in bilder från Liseberg på Facebook, orkar inte lägga in dom här, tar så enorm lång tid att ladda upp dom här.

Så ni som har mig på Facebook kan se dom där och ni som ej har, sorry. Nu om en stund så blir det kolla på en utav filmerna vi köpte idag, antingen Irene Huss eller Beck. Sen imorgon sker det faktiskt inget speciellt, jag ska försöka sova ut lite tänkte jag. Vi får la se vart dagen leder oss. Hoppas på fint väder i alla fall, det skadar verkligen inte.

Nä nu kommer jag inte på nått mer att skriva, nästa inlägg kommer imorgon.



Godnatt på er, sköt om er där ute och va rädd om varnadra !!

Av Emil Löfgren - 1 augusti 2012 11:42

Idag kommer det inte ske så värst mycket faktiskt, mer än att vi kanske ska ner till pappas jobb och hälsa på. För Elias ska till sin mamma idag, så tänkte att pappa ville träffa honom lite innnan han går dit. Han kommer vara ifrån mig i hela en och en halv vecka, det är inte roligt alls. Men veckorna kommer gå fort. Sen kommer vi köra vanligt, en vecka var. Sen kanske vi ska till några kompis som precis fått lägenhet här i Borås, se hur dom har fått i ordning det. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer, inget planerat direkt.

Vi får allt se vart denna dagen leder oss. Sen ikväll blir det bara ta det lugnt med älsklingen, Lilleman ska ju till mamma senare. Tid är inte bestämt än, för idioten själv har inte hört av sig. Det är alltid jag som ska höra av mig till henne då det gäller saker, trött på det. Idag har jag faktsikt namnsdag, mitt mellan namn. Inget speciellt men ändå.

Av Emil Löfgren - 1 augusti 2012 11:39

Då har vi bokat 3D ultraljud på Emma Kliniken och det blev 6 augusti (på min födelsedag), jag kommer få världens bästa födelsedagspresent och det är att jag får reda på vad det är för kön på vår unge. Kommer inte kunna jämföra denna födelsedagspresenten med någonting annat.


 

Ovido - Quiz & Flashcards