Livet som pappa

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emil Löfgren - 18 juli 2012 22:43

Min kväll är räddad, nu blir det krypa ner i soffan med älsklingen och äta popcorn och dricka cola och kolla film

Av Emil Löfgren - 18 juli 2012 21:01

Idag har det faktiskt inte hänt så värst mycket. Vi har varit nere hos Elias gudmor och hämtat våra bilder vi tog igår. Fick även ett par bilder utskrivna och sen en med ram. Vi blev mycket nöjda med bilderna vi tog. Sen då vi hade hämtat de, så gick vi runt lite i stan innan vi åkte till Ica Maxi för att handla lite saker hem. Sen då vi hade handlat så åkte vi hem, då vi väl kom hem blev det en hel del bus och mys. Vid åtta tiden så la jag Elias för natten, så nu ligger han där inne och sover förhoppningsvis. För mig och älsklingens del blir det kolla på "bar gärning" och äter lite popcorn och dricka cola. Sen bör det bara ta det lugnt resten av denna dagen. Imorgon så ska vi troligtvis iväg på lite äventyr, vi får se vad det blir för väder först. Regnar det så blir det inget. Nä, nu ska vi fixa lite popcorn ch mysa ner oss i soffan. Ni får ha det så bra tills nästa inlägg jag skriver. Sköt om er där ute, hej så länge !

Av Emil Löfgren - 18 juli 2012 16:14

Dags att laga lite mat :-)

Av Emil Löfgren - 18 juli 2012 08:21

Idag vaknade Elias vid halv åtta tiden, gick upp och gjorde välling till honom. Sen trodde jag han skulle somna om som igår, men nepp det ville han inte. Han ville upp ur sängen för att leka med sina leksaker, det va bara att ta upp honom då. Nu leker han för fullt. Själv ligger man kvar i sängen fortfarande, får la gå upp snart. Kan inte ligga här hela dagen, hehe. Älsklingen sover fortfarande och det får hon allt göra en stund till eller tills Elias väcker henne och låter henne inte sova mer. Sen blir det äta frukost, kanske bege sig ner till farfars jobb och hälsa på lite och pumpa Elias hjul på vagnen, dålig luft i dom. Sen resten av denna dagen vet jag inte vad som händer, jo en sak till. Vi ska förbi Elias gudmor och hämta bilderna vi tog hos henne igår. Men annars är inget bestämt idag, får se vart dagen leder oss. Men nu ska jag dra mig upp ifrån sängen. Hej så länge !!

Hehe sötnosen fångad på bild <3

Av Emil Löfgren - 18 juli 2012 00:16

Nä, nu blir det krypa ner i sängen bredvid älsklingen och försöka sova. Känner mig lite trött fkatiskt. Vi får väl se vad vi hittar på imorgon. Skriver nästa inlägg då jag vaknat imorgon. Ni får ha det så bra fram till dess. Sköt om er. Godnatt !!

Skapa flashcards