Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Du kommer tidigare ..

Av Emil Löfgren - 14 juni 2012 23:04

Imorgon så kommer du till pappa, några dagar tidigare.
Det ska bli riktigt kul faktiskt.
Jag har honom varje helg nu i juni månad.
Det känns faktiskt riktigt kul, vi kommer vara nere hos älsklingen varje helg.
Sen så i juli månad börjar vi köra 2 veckors period. 
Men det blir bara i juli månad, för sen i augusti blir det som vanligt igen.
Det blir bara under sommaren vi kommer ha honom två veckorvar.
Hoppas det kommer funka och så, för då ska jag försöka planera in massvis med saker vi ska hitta på. Jag har honom dom två sista veckorna i juli.
Men det är ingen fara, det går att hitta på massvis med saker då också.
Några saker jag vill hitta på i sommar är åka till djurparken, universeum, liseberg, slottskogen, kanske åka till älsklingen och deras stuga upp i strömstad och sen massvis med saker till som jag ej orkar skriva här.

 
 
Ingen bild

Ida

5 juli 2012 11:16

Bor inte du tillsammans med mamman till ditt barn? Och ni ska ha ett barn till??

Emil Löfgren

17 juli 2012 11:49

Nej, inte mamman till mitt första barn. Men mamman till mitt andra barn. Eller vi bor inte ihop, vi söker lägenhet tillsammans.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards