Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

13/6-12 - Nyss hemkommen ..

Av Emil Löfgren - 13 juni 2012 17:45

Nyss hemkommen ifrån praktiken, har gått riktigt bra idag också. Har gjort sammanlagt 2 lådor idag, det motsvarar 1200st kataloger. Känner mig riktigt nöjd med det resultatet i alla fall. Har börjat en ny praktikant där och han verkar ju fan kanon. Suttit och tjötat och skrattat som bara den idag och samtidigt jobbat. Dagen gick verkligen fort, det kommer la den göra resten av veckan också. Liksom redan onsdag idag liksom. Dagarna går verkligen fort då man har nått att göra och inte bara går hemma som jag gjort i några år. Det känns faktiskt riktigt gött och kul att jag har kommit igång med nått nu äntligen, det va inte igår direkt om man säger så. Innan jag åkte hem så åkte jag till ica Maxi, där jag skulle möta en och köpa mig en laptop väska som jag länge letat efter. En helt oanvänd laptop väska också. Bilder kommer upp lite senare skulle jag tro, men mycket nöjd redan.

Helt perfekt till det jag ska ha den till, laptopen ligger helt perfekt i den också.

Sen fanns det en hel del fack på den också, helt perfekt ju.

Då jag väl kom hem så låg det ett tjockt brev i hallen och det va såklart mitt fodral jag vann på Tradera för några dagar sen. Mycket nöjd med den faktiskt. Imorgon kommer nog min andra sak jag har vunnit där, för hoppningsvis.

Resten av denna dagen/kvällen blir bara ta det lugnt, åka till Norrmalm lite senare och köpa mig en dvd jag har hittat på Borås Loppis på Facebook. Kan vara bra att ha faktiskt.

Nu tänkte jag faktiskt hälla upp ett kallt glas cola med mycket is i och spela German Truck Simulator och bara ta det lugnt faktiskt. Har varit en varm dag idag med stekande sol då man jobbar. Bloggar nog lite senare skulle jag tro. 


Ni får ha det bra tills nästa gång jag skriver inlägg.

Hej så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards