Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

12/6-12 - Härlig dag på praktiken

Av Emil Löfgren - 12 juni 2012 18:58

Idag har jag varit på min praktik som alla andra dagar. Det har faktiskt gått riktigt bra idag, hann med 1n hel låda och en halv. Fortsätter med den jag inte gjorde klart idag med imorgon.

Det funkar faktiskt riktigt bra på praktiken och det är jag mycket glad över, riktigt gött gäng man jobbar med faktiskt. Har även varit i knalleland med en kompis och umgåtts lite, sen så drog hon hem till sig och jag va kvar i knalleland och kollade lite affärer. Sen så tog jag faktiskt bussen hem efter en stund. Då jag väl kom hem så tjötade jag med mamma lite och frågade hur hennes dag hade varit och den hade faktiskt gått bra. Slutat i riktig tid som hon ska och ej haft överdrivet mycket stop heller, det är ju gött att de funkat.

Sen så satte jag mig vid datorn och där sitter jag just nu och lyssnar på musik.

Fick min/våran mobilräkning och den va inte alls hög denna månaden.

Men inte konstigt, vi använder ju inte telefonerna på ungefär 2 veckor.

Resten utav denna kvällen blir att ta det lugnt, gå bort till pappa med hans usb-minne som han vill ha tillbaka, för han skulle föra över filmer till en jobbarkompis på den.

Så blir la stanna där en stund och tjöta lite, sen blir det hem och spela lite German Truck Simulator och dricka cola och bara chillla resten av kvällen. Göra i ordning mat tills imorgon, men vet inte riktigt än vad det blir faktiskt, nått gott blir det säkert.


Nä om man ska bege sig bort till pappa och lämna det jag skulle göra.

Sen hem och spela och bara chilla.

Bloggar nog lite senare skulle jag tro, men lovar inget, det är jag ej bra på.


Hej så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards